Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika privátních značek
Fiala, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem privátních značek u maloobchodních řetězců a jejich specifiky. Cílem práce je stanovit, kteří retaileři zaujímají v oblasti privátních značek vedoucí postavení na trhu potravin a posléze určit, zda se liší kvalita srovnatelných privátních značek, které jsou dostupné v nabídce jednotlivých maloobchodníků, a to pomocí kvalitativního výzkumu. Práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení pojmu značka, její funkce a druhy a na obecné pojetí o privátních značkách obchodníků. V práci také charakterizuji retailový trh v České republice a jednotlivé vlastní značky maloobchodních řetězců.
Private Labels
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první řadě na nové spotřební zvyklosti zákazníka. V praktické části je popsán konkrétní vztah mezi dodavatelskou firmou a dvěma maloobchodními společnostmi, přičemž je kladen důraz na porovnání logistického průběhu výroby a následné propagace těchto produktů a srovnání stanovených podmínek a norem pro funkci takového obchodního vztahu.
Porovnání postavení distribučních značek v České republice a Velké Británii
Švalbová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce porovnává a vyhodnocuje vývoj a současné postavení distribučních značek na trhu České republiky a Velké Británie. Porovnání je provedeno na základě dat společnosti AC Nielsen a IRI World Wide. Trhy byly porovnány z hlediska koncentrace trhu, investic do vlastních značek či propagačních aktivit, analýzy chování spotřebitele a vývoje prodeje distribučních značek v období ekonomické recese. Podařilo se prokázat, že slabé postavení distribučních značek na českém trhu, oproti trhu britskému, je dané slabou koncentrací maloobchodního trhu, nízkých investic do vlastních značek, špatná image a zejména vysoká propagační aktivita značkových výrobků v období ekonomické recese.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.